Prague office, virtuální kancelář v Praze, sídlo firmy v Praze, sídlo společnosti v Praze, office house , založení firmy, založení s.r.o.

Výhody virtuální kanceláře a sídla firmy v Praze

Podívejte se na 8 důvodů proč využít právě naších služeb:

  1. Úspora finančních prostředků – neplatíte pronájem za kancelář, mzdy, vytápění, vodu, elektřinu apod.
  2. Budete disponovat dobrou adresou v Praze
  3. Parkování zcela zdarma, s dostatkem parkovacích míst
  4. Kanceláře provozujeme ve vlastní nemovitosti, nehrozí tedy, že Vaše sídlo budete nuceni v budoucnu přemístit na jinou adresu
  5. Poskytneme vám zasedací místnost s přístupem na internet pro jednání s klienty, obchodními partnery, zaměstnanci i s úřady, včetně potřebného servisu zdarma
  6. Zajistíme vám kompletní administrativní servis a pravidelné přeposílání pošty zdarma
  7. Neúčtujeme si kauci ani vstupní poplatky
  8. Získáte přístup k online systému, pomocí kterého budete mít nepřetržitý přehled o Vaší poště apod.

U budovy, ve které se nachází naše virtuální kancelář, je parkování zcela zdarma, s dostatkem parkovacích míst.
Můžete sem přijet kdykoli chcete, bez rizik spojených s parkováním v centru Prahy a využít možnosti zapůjčení zasedací místnosti (po telefonické rezervaci).

Pokud si pronajmete vlastní kanceláře, pak si buďte jistí, že budou celkové měsíční náklady mnohem vyšší než částka, za kterou Vám poskytneme naše služby.
„Základní servis“ pořídíte již za 490,- Kč/měsíc! Za tyto peníze budete mít sídlo firmy na dobré pražské adrese. Zde přivítáme případné návštěvníky, předáme Vám kontakt nebo vzkaz, postaráme se o Vaši poštu včetně přeposlání na Vámi určenou adresu, poskytneme zasedací místnost a o všem dění Vás pravidelně informujeme.

Nabízíme Vám příjem telefonních hovorů a zaznamenávání vzkazů s přeposíláním na e-mail nebo telefonicky, přeposílání pošty a kurýrních zásilek na Vámi určenou adresu. Na přání doručené dopisy naskenujeme a zašleme e-mailem. Přečtěte si o našich dalších službách: IT servis, Daňové poradenství a účetnictví.
Naši klienti si velmi pochvalují on-line koordinační systém, přes který mohou jednoduše po internetu sledovat aktuální stav své pošty, objednat či zrušit vybrané služby PRAGUE OFFICE, aniž by se museli setkat s naším pracovníkem. Vše z pohodlí domova.

To je minimálně 8 dobrých důvodů, proč vyzkoušet naše služby pro podnikatele.